Prekių nėra
SIA "MASTER FOTO"
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios pirkimo-pardavimo sąlygos kartu su šiose sąlygose nurodytais dokumentais skirtos suteikti informaciją apie SIA "Master Foto" ("Pardavėjas") bei pateikti pirkimo ir pardavimo sąlygas, taikomas internetinėje parduotuvėje ("Sąlygos") asmenims, nurodytiems Taisyklių 5.1 punkte ("Pirkėjas"), kurie perka prekes ("Prekės") internetinėje parduotuvėje www.masterfoto.lv. Šios sąlygos taikomos tiek Latvijos, tiek Lietuvos klientams.
1.2. Šios Sąlygos taikomos, kai sudaroma bet kokia sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo ("Sutartis"). Prieš užsakydami bet kokias prekes internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Sąlygas ir įsitikinti, kad jas teisingai supratote. Atkreipkite dėmesį, kad prieš užbaigiant užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Sąlygomis ir Privatumo politika, o jei jis atsisako tai padaryti, užsakymo užbaigti ir Prekės užsakyti neįmanoma.
1.3. Pirkėjui rekomenduojama šias Sąlygas atsispausdinti būsimam naudojimui.
1.4. Taip pat informuojame, kad šios Sąlygos gali būti pakeistos pagal Sąlygų 6 dalyje nurodytą tvarką. Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Sąlygas, kad Pirkėjas įsitikintų, jog jis pilnai supranta sąlygas, kuriomis bus atliktas užsakymas konkrečiu atveju. Šios Sąlygos paskutinį kartą buvo atnaujintos 2023 m. spalio 25 d.
1.5. Šios Sąlygos ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaromos ir vykdomos tik valstybine kalba.
2. PARDAVĖJO INFORMACIJA
2.1. Šios Sąlygos taikomos perkant Prekes adresu www.masterfoto.lv („internetinė parduotuvė“). Pardavėjas yra SIA "Master Foto" - registracijos numeris: LV40103189288, adresas: F.Sadovnikova iela 39, Ryga, LV-1003. Pardavėjas taip pat orientuojasi į klientus iš Lietuvos, suteikdamas specifines pristatymo galimybes ir klientų aptarnavimą Lietuvos klientams.
2.2. Daugiau informacijos apie Pardavėją pateikiama skiltyje "Kontaktai".
3. PREKĖS
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateiktos Prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas deda visas pastangas, kad kuo tiksliau atspindėtų Prekių spalvas, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali reikšmingai nesiskirti nuo jų nuotraukų. Taip pat internetinėje parduotuvėje pateiktose Prekių nuotraukose gali būti rodomi papildomi priedai ar komponentai, kurie nėra įtraukti į parduodamos Prekės pakuotę. Prekės pakuotės turinys nurodytas Prekės kortelės skiltyje "Aprašymas". Prekė laikoma tinkama pasiūlymui, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ir (arba) aprašymą.
3.2. Prekės transportavimo pakuotė gali skirtis nuo nuotraukose pateiktos pakuotės internetinėje parduotuvėje. Pakuotės pakeitimas siekiant užtikrinti tinkamą ir saugų Prekės transportavimą nekeičia Prekės ir (arba) jos savybių bei (arba) funkcijų, nurodytų internetinėje parduotuvėje.
3.3. Jei nenurodyta kitaip, visos Prekės, kurios siūlomos internetinėje parduotuvėje ir yra teigiamas likutis sandėlyje, yra prieinamos užsakymui. Jei dėl 5.10. punkte nurodytų ar 9.5. punkte išdėstytų aplinkybių neįmanoma parduoti užsakytos Prekės, apie tai Pirkėjui nedelsiant pranešama el. paštu arba kitomis komunikacijos priemonėmis (telefonu ar SMS), ir toks Prekės užsakymas atšaukiamas.
3.4. Jei nenurodyta kitaip, visos Prekės, kurios siūlomos internetinėje parduotuvėje ir turi teigiamą kiekį sandėlyje, yra prieinamos užsakymui. Pristatymo galimybės yra prieinamos tiek Latvijos, tiek Lietuvos klientams.
4. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
4.1. Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis pagal Privatumo politiką. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politika yra svarbi Sąlygų dalis, rekomenduojame Pirkėjui ją atidžiai perskaityti ir įsitikinti, kad visi Privatumo politikos punktai yra jam suprantami ir priimtini.
5. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
5.1. Pirkėjai gali įsigyti Prekes šioje internetinėje parduotuvėje:
a) fiziniai asmenys, sulaukę 14 (keturiolikos) metų amžiaus;
b) juridiniai asmenys.
Šios sąlygos taikomos tiek Latvijos, tiek Lietuvos klientams, ir sutartys gali būti sudaromos su pirkėjais iš bet kurios šalies.
5.2. Sutikdamas su šiomis Sąlygomis, Pirkėjas patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje internetinėje parduotuvėje.
5.3. Prekės, kurios internetinėje parduotuvėje yra nurodytos su teigiamu kiekiu sandėlyje, yra prieinamos pirkimui parduotuvėje vietoje. Neužsakant internetinėje parduotuvėje, prekes perkant fizinėje parduotuvėje Firso Sadovnikovo g. 39, Rygoje, prekių kainos nurodytos kainų lipduke ant prekių pakuotės.
5.4. Pardavėjo nustatyta Prekių užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas prieš pateikiant galutinį užsakymą. Pirkėjui rekomenduojama atidžiai perskaityti ir patikrinti pateiktą užsakymą kiekviename užsakymo pateikimo etape.
5.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavo Prekių krepšelį, nurodė Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinko mokėjimo būdą ir susipažino su šiomis Sąlygomis, paspaudė mygtuką "Užsakyti" ir sumokėjo už užsakymą arba pasirinko mokėjimo būdą, nurodytą 10.1 punkte. Jei Užsakymas nėra apmokėtas, sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju naudojant užsakyme nurodytą telefono numerį ar el. pašto adresą, remdamasis sudaryta sutartimi arba sprendžiant bet kokias su sutarties vykdymu susijusias neaiškias situacijas.
5.6. Pirkėjui pateikus užsakymą ir jį apmokėjus arba pasirinkus 10.1 punkto b. dalyje nurodytą mokėjimo būdą, jam išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
5.7. Paruošęs užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui el. laišką ir (arba) SMS žinutę, informuojančią jį, kad Prekės buvo išsiųstos Pirkėjui arba yra paruoštos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo pasirinkto Prekių pristatymo būdo).
5.8. Kiekviena sutartis (užsakymas), sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra užregistruota ir saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
5.9. Sudarydamas Sutart
į, Pirkėjas sutinka, kad po pirkimo apdorojimo visi su užsakymu susiję pranešimai, paaiškinimai ir dokumentai, pvz., elektroninė PVM sąskaita-faktūra su pirkimo informacija, bus siunčiami nurodytu el. pašto adresu.
5.10. Jei Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekės, pvz., dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, arba Prekė nebesiūloma pardavimui, arba dėl kainos klaidos, nurodytos šiose Sąlygose 9.5 punkte, Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją el. paštu arba kitomis priemonėmis (telefonu ar SMS) ir užsakymas bus atšauktas. Jei Pirkėjas jau sumokėjo už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
6. TEISĖ PAKEISTI SĄLYGAS
6.1. Pardavėjas turi teisę keisti šias Sąlygas. Kiekvieną kartą užsakant Prekę, Sutarties sudarymui tarp Pardavėjo ir Pirkėjo taikoma tuo metu galiojanti Sąlygų versija. Užsakymams, kurie buvo pateikti ir nebaigti iki naujų Sąlygų įsigaliojimo, taikoma tuo metu galiojusi Sąlygų versija, kuri buvo pateikta Pirkėjui kartu su užsakymo patvirtinimu.
6.2. Kiekvieną kartą keičiant Sąlygas pagal šių Sąlygų 6 punktą, Pardavėjas apie tai informuos Pirkėją ir praneš apie tai, nurodydamas, kad Sąlygos buvo pakeistos, ir jų pakeitimo datą, kuri bus nurodyta šių Sąlygų 1.4. punkte.
7. PREKIŲ KOKYBĖS GRĄŽINIMAS IR VARTOTOJO TEISĖ VIENPUSIAI ATSISAKYTI SUTARTIES PASINAUDOJANT ATŠAUKIMO TEISE
7.1. Pirkėjas, kuris yra vartotojas (fizinis asmuo), turi teisę naudotis atšaukimo teise be jokios priežasties ir vienpusiškai atsisakyti Sutarties, grąžindamas gautas Prekes - per 7.3 punkte nurodytą terminą. Ši nuostata reiškia, kad, persvarstęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, Pirkėjas turi teisę informuoti Pardavėją apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir gauti sumokėtus pinigus. Grąžinimo išlaidas privalo padengti Pirkėjas.
7.2. Pirkėjas (vartotojas) negali naudotis atšaukimo teise ir negali grąžinti Prekių, kaip numatyta reglamento Nr. 255 "Nuotolinių sutarčių taisyklės" 22 punkte, jei:
a) Prekė pagaminta pagal Pirkėjo nurodymus arba Prekė aiškiai pritaikyta (pritaikyta Pirkėjo asmeniniams poreikiams);
b) Prekė greitai sugenda arba jos galiojimo laikas netrukus baigsis;
c) Pirkėjas atidarė Prekės pakuotę, kurios negalima grąžinti dėl sveikatos ir higienos priežasčių;
d) Dėl savo savybių Prekė po pristatymo buvo negrįžtamai sumaišyta su kitais daiktais;
e) Pirkėjas atidarė garso ar vaizdo įrašų ar kompiuterinių programų pakuotę;
f) Pateikiami laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus atvejus, kai jie pateikiami pagal prenumeratos sutartį;
g) Prekė buvo užsakyta iš gamintojo/didmenininko pagal Pirkėjo individualų užsakymą po išankstinio apmokėjimo pagal Pardavėjo atsiųstą sąskaitą ar sąmatą su susitarimu dėl atšaukimo teisės apribojimo.
7.3. Pirkėjo teisė vienašališkai atsisakyti Sutarties per 14 dienų, grąžinti Prekes Pardavėjui ir gauti pinigus pasinaudojant atšaukimo teise taikoma tik vartotojams (fiziniams asmenims) ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo datos, kaip apibrėžta šių Sąlygų 5 punkte. Kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ilgesniu laikotarpiu tam tikrais Pardavėjo nustatytais atvejais, kai Pardavėjas parduodamas Prekę pateikia atitinkamą informaciją apie tai.
7.4. 14 dienų laikotarpis atsisakyti Sutarties skaičiuojamas taip:
a) jei Prekė perkama sudarant Sutartį – nuo dienos, kai Pirkėjas ar trečioji šalis, išskyrus vežėją (kurjerį), nurodytą Pirkėjo, gavo Prekę;
b) jei Pirkėjas užsakė kelias Prekes vienu užsakymu, kurios pristatomos atskirai, - nuo dienos, kai Pirkėjas ar trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir nurodyta Pirkėjo, gavo paskutines Prekes;
c) jei Prekė yra pristatoma, susidedanti iš kelių partijų ar dalių, – nuo dienos, kai Pirkėjas ar trečioji šalis, išskyrus vežėją ir nurodytą Pirkėjo, gavo paskutinę Prekės partiją ar dalį;
d) sutarčių dėl reguliaraus Prekių pristatymo atveju - nuo dienos, kai Pirkėjas ar trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir nurodyta Pirkėjo, gavo pirmąjį daiktą.
Jei termino pabaiga patenka į šalyje "oficialiai" paskelbtą šventinę dieną, atsisakymo teisė gali būti naudojama iki darbo dienos, einančios po termino pabaigos, (įskaitant ją).
7.5. Norėdamas pasinaudoti atšaukimo teise, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie sprendimą atsisakyti Sutarties, išsiųsdamas arba pateikdamas atitinkamą rašytinį pranešimą laisva forma, kuriame būtų Pirkėjo pranešimas apie atsisakymą nuo Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą elektroniniu būdu, Pardavėjas nedelsdamas siunčia Pirkėjui pranešimą apie pranešimo gavimą Pirkėjo el. paštu.
7.6. Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo atšaukimo formos ar pranešimo apie atšaukimo teisės įgyvendinimą pateikimo ar išsiuntimo Pardavėjui, grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui parduotuvėje Firso Sadovnikovo g. 39, Ryga, LV-1003. Terminas laikomas įvykdytu, jei Pirkėjas perduoda ar išsiunčia Prekes Pardavėjui prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Pirkėjas privalo padengti Prekės grąžinimo išlaidas.
7.7. Pirkėjas turi teisę patikrinti Prekę, kad išsiaiškintų jos prigimtį, savybes ir veikimą, tačiau Prekės naudojimas siekiant išsiaiškinti ir patikrinti jos prigimtį, savybes ir veikimą gali būti atliekamas tik tiek, kiek tai būtų galima padaryti parduotuvėje.
7.8. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą ar jos naudojimą nesąžiningai (įskaitant, bet neapsiribojant, šiose Sąlygose nurodytais atvejais), jei Prekė buvo naudojama ne tam tikslui, kad būtų paaiškinta Prekės prigimtis, savybės ir veikimas vykdant atšaukimo teisę.
7.9. Grąžinama Prekė neturi būti sugadinta ar naudojama kitaip, nei naudojant Prekę, siekiant
nustatyti ir išbandyti jos prigimtį, savybes ir funkcijas. Pirkėjas stengiasi išlaikyti originalią pakuotę, autentiškas etiketes ir apsauginius maišelius grąžinamai Prekei. Prekės turi būti grąžinamos su tais pačiais priedais, su kuriais jos buvo parduotos, kartu su Prekės instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su Preke. Taip pat turi būti grąžintos Prekei gautos dovanos.
7.10. Grąžinant Prekę būtina nurodyti sąskaitos faktūros numerį ir užsakymo numerį. Jei įmanoma, Pirkėjas prideda sąskaitą faktūrą, kad Pardavėjas kuo greičiau galėtų Pirkėjui grąžinti pinigus už įsigytą Prekę.
7.11. Pirkėjui, kuris grąžino Prekes, bus grąžinami tik už Prekes sumokėti pinigai, išskyrus pristatymo išlaidas. Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai Pardavėjas gavo informaciją apie Pirkėjo sprendimą atsisakyti Sutarties. Pristatymo išlaidos siūlomos pagal individualią sąskaitą.
7.12. Pardavėjas grąžinamas sumas perveda į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios Pirkėjas sumokėjo už Užsakymą, arba į banko sąskaitą, nurodytą Pirkėjo pranešime apie atsisakymą nuo Sutarties arba atšaukimo formoje.
7.13. Pardavėjas turi teisę sulaikyti pinigų grąžinimą Pirkėjui tol, kol Pardavėjas gaus Prekę.
7.14. Jei Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po atsisakymo nuo Sutarties:
a) Pirkėjas privalo nedelsdamas grąžinti Prekes Pardavėjui;
b) išskyrus atvejus, susijusius su neatitinkančiomis Prekėmis, kaip numatyta 15.11 Sąlygų punkte, Pirkėjas privalo padengti Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas;
c) Pirkėjas privalo tinkamai rūpintis Prekių saugojimu iki jų grąžinimo Pardavėjui;
d) Prekės kaina ir pristatymo išlaidos kompensuojamos Pirkėjui pagal 7.11 punkte nustatytą tvarką.
7.15 Visais atvejais pirkėjas turi teises, kylančias iš netinkamos kokybės Prekės pardavimo, kurias numato Latvijos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai. Šių Sąlygų 7 ar kituose punktuose nustatytos grąžinimo taisyklės neturi įtakos šių teisių buvimui.
8. PRISTATYMAS
Pristatymas į namus
8.1. Pirkėjo pasirinkimu Prekes pristato transporto įmonė Pirkėjo sąskaita. Tam tikrais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita. Lietuvos klientams pateikiamos pristatymo galimybės, kainos ir terminai, taip pat siūlomos konkrečios kurjerių paslaugos, tokios kaip Omniva, DPD ir Venipak, pristatymui į Lietuvą.
8.2. Pirkėjas, pasirinkdamas pristatymo į namus paslaugą užsakymo metu, įsipareigoja nurodyti tikslų Prekių pristatymo vietos adresą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų Prekių svorio ir dydžio. Dabartinės pristatymo kainos pateikiamos skiltyje „Pristatymas“.
8.3. Iškrovimo ir pristatymo paslaugos turi būti užsakomos atskirai prieš apmokant Prekes. Pirkėjas apmoka prekių iškrovimo ir pristatymo išlaidas. Tam tikrais Pardavėjo nustatytais atvejais už Prekių iškrovimą ir pristatymą moka Pardavėjas. Dabartinės iškrovimo ir pristatymo paslaugų kainos pateikiamos skiltyje „Pristatymas“.
8.4. Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki numatytos pristatymo dienos, nurodytos Sąlygų 5.7 punkte. 1 punkte nurodytame siuntimo pranešime, išskyrus atvejus, kai įvyksta įvykiai, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti (kaip apibrėžta šių Sąlygų 17 punkte).
8.5. Paprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per „Pristatymo“ skiltyje nurodytus terminus. Pirkėjas visada informuojamas apie numatomą Prekės pristatymo datą el. paštu.
8.6. Apytiksliai Prekių pristatymo terminai nurodyti svetainėje Prekės kortelėje, tačiau jie yra apytiksliai ir apskaičiuojami automatiškai kiekvienai Prekei. Tuo atveju, jei numatytos pristatymo datos skiriasi nuo įprastų vidutinių pristatymo datų, Pardavėjas gali apie tai informuoti Pirkėją, informuodamas apie pristatymo datos pasikeitimą. Tačiau Pardavėjas gali nežinoti apie bet kokias problemas ar kliūtis, kurios gali turėti įtakos konkrečios prekės pristatymo laikui.
8.7. Užsakant daugiau nei vieną Prekę, jos gali būti pristatomos skirtingu laiku, nes jos gabenamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas. Jei užsakomos kelios Prekės su skirtingais pristatymo terminais, bendra Prekių pristatymo trukmė nustatoma pagal ilgiausią pristatymo terminą.
8.8. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui tuo momentu, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Atsitiktinio prekių praradimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui, kai Pirkėjas arba trečioji šalis, kita nei vežėjas (kurjeris), nurodyta Pirkėjo, gavo Prekes. Jei Pirkėjas pats pasirenka Prekės vežėją, o Pardavėjas tokios pristatymo galimybės nesiūlė, šiame skyriuje nurodyta rizika pereina Pirkėjui tuo momentu, kai Prekė perduodama vežėjui.
8.9. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar trečioji šalis, nurodyta Pirkėjo, privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę. Jei Pirkėjas nustato, kad siunta yra sugadinta, Pirkėjas privalo:
- tai nurodyti kurjeriui, kuris pristatė Prekę;
- nurodyti siuntos pristatymo dokumente, kad pakuotė yra pažeista, ir kartu su kurjeriu užpildyti Pakuotės pažeidimo (patikrinimo) aktą;
- patikrinti Prekes pakuotės viduje ir, jei jos sugadintos, užfiksuoti pažeidimus fotografijomis. Fotografijos bus reikalingos Prekės grąžinimo procedūrai dėl netinkamos Prekės pristatymo;
- jei Prekės pakuotė nėra pažeista, Prekės nereikia tikrinti kurjerio akivaizdoje.
Jei Pirkėjas priima siuntą ir pasirašo dokumentus, laikoma, kad siunta buvo pristatyta tinkamai.
8.10. Jei nustatomas siuntos pakuotės pažeidimas, Pirkėjas ar trečioji šalis, nurodyta Pirkėjo, turi teisę nepriimti siuntos. Tokiu atveju kurjerinių paslaugų organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar trečiąja Pirkėjo nurodyta šalimi užpildo specialų siuntos patikrinimo aktą, pateiktą kurjerinių paslaugų organizacijos atstovo, kuriame nurodomi nustatyti pažeidimai.
8.11. Pirkėjas ar trečioji šalis, nurodyta Pirkėjo, priimdama siuntą ir pasirašydama duomenų saugojimo įrenginio arba kurjerinių paslaugų organizacijos atstovo pateiktą popierinį pristatymo įrodymą, prisiima, kad
Prekės buvo pristatytos nepažeistoje pakuotėje, duomenų saugojimo įrenginyje ar popieriniame pristatymo įrodyme nurodytos papildomos paslaugos buvo tinkamai suteiktos, jei nenurodyta kitaip.
8.12. Pristatant ir perduodant Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės buvo pristatytos Pirkėjui, nepriklausomai nuo to, ar Prekes faktiškai priėmė Pirkėjas, ar bet kuri trečioji šalis, kuri priėmė Prekes nurodytu adresu. Jei Prekės nėra pristatytos numatytą Prekių pristatymo dieną, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, bet ne vėliau kaip kitą dieną po numatytos Prekių pristatymo dienos.
8.13. Jei Prekių nepriims Pirkėjas, Pirkėjas privalo užsakymo pristatymo informacijoje nurodyti asmens, kuris priims Prekes, duomenis.
8.14. Priimant Prekes turi būti pateiktas galiojantis asmens tapatybės dokumentas, siekiant tinkamai identifikuoti Pirkėją. Jei Pirkėjas negali pats priimti Prekių, tačiau Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės pareikšti pretenzijų Pardavėjui dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.15 Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą, priedus ir komplektaciją. Jei Pirkėjas neįvykdo šios prievolės per nurodytą laikotarpį ir nepateikia Pardavėjui pretenzijos, laikoma, kad Prekių pakuotė yra tinkamos būklės, o kiekis, kokybė, asortimentas, priedai ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
Prekių gavimas asmeniškai parduotuvėje
8.16. Pirkėjo pasirinkimu, išskyrus „Pristatymo“ skiltyje numatytus atvejus, internetinėje parduotuvėje užsakytos Prekės gali būti nemokamai pristatomos į parduotuvę.
8.17. Pardavėjui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas el. paštu arba kitomis komunikacijos priemonėmis (telefonu arba SMS), kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.
8.18. Paprastai prekių paruošimo atsiėmimui terminai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymo ir atsiėmimo terminai“.
8.19. Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją el. paštu ar kitomis priemonėmis (telefonu ar SMS) apie galimą Prekių atsiėmimą. Jei prekės neatsiimamos per šiame punkte nurodytą laikotarpį ir jei prekės nebuvo apmokėtos, Pirkėjas bus įspėtas ir užsakymas bus atšauktas. Jei už prekę jau buvo sumokėta, Pirkėjas gali atvykti atsiimti prekės net ir po ilgesnio laiko.
8.20. Nuosavybės teisė į Prekę, ją gavus parduotuvėje, pereina Pirkėjui tuo momentu, kai Pardavėjas perduoda Prekę Pirkėjui.
8.21. Gavęs Prekes parduotuvėje, Pirkėjas privalo:
a) nurodyti užsakymo numerį;
b) pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą.
8.22. Prekes gali atsiimti tik Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, užsakant Prekes tas asmuo turi būti nurodytas kaip Prekių gavėjas. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę reikalauti įgaliojimo priimti Prekes.
8.23. Atsiimdamas Prekes, Pirkėjas ar Pirkėjo nurodyta trečioji šalis privalo patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą, priedus ir komplektaciją:
a) nustačius Prekių pakuotės pažeidimus, neatitikimą Prekių kiekiui, kokybei, asortimentui, priedams ir komplektacijai, Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo turi teisę nepriimti Prekių;
b) Pirkėjui ar Pirkėjo nurodytam trečiajam asmeniui priėmus Prekes, laikoma, kad Prekės buvo pristatytos tinkamoje pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas, priedai ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
8.24. Papildoma informacija, susijusi su Prekių pristatymu, pateikiama skiltyje „Pristatymas“.
9. PREKIŲ KAINA IR PRISTATYMO IŠLAIDOS
9.1. Prekių kainos bus tokios, kokios nurodytos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas pagrįstas pastangas, kad Pirkėjui pateikimo užsakymo metu Prekių kainos būtų teisingos. Jei Pardavėjas pastebi, kad Prekių kainos nurodytos neteisingai, taikomas šių Sąlygų 9.5 punktas.
9.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pokyčiai neturi įtakos jau sudarytoms Sutartims.
9.3. Prekių kainos nurodytos su PVM (jei taikoma) tokia apimtimi, kokia tuo metu taikoma Latvijos Respublikoje. Tuo atveju, jei PVM tarifas pasikeis per laikotarpį nuo užsakymo pateikimo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis atsižvelgiant į PVM tarifo pasikeitimą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas sumokėjo visą Prekės kainą iki PVM tarifo pakeitimo įsigaliojimo. Pardavėjas raštu informuoja Pirkėją apie tokius kainų pakeitimus ir suteikia Pirkėjui galimybę įsigyti Prekę pagal kainą, pakoreguotą atsižvelgiant į pakeistą PVM tarifą, arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra įvykdomas, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jei nepavyksta susisiekti su Pirkėju naudojant Pirkėjo pateiktus kontaktus, laikoma, kad užsakymas buvo atšauktas ir apie tai Pirkėjui pranešama raštu.
9.4. Prekių kainos neįtraukia užsakymo paruošimo, pristatymo ir prekių tvarkymo išlaidų. Pristatymo kaina, nurodyta internetinėje parduotuvėje, gali keistis. Dabartinės pristatymo kainos Lietuvos klientams pateikiamos skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
9.5. Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo internetinė parduotuvė siūlo labai platų Prekių asortimentą, nepaisant visų pagrįstų Pardavėjo pastangų, negalima atmesti galimybės, kad dėl nuo Pardavėjo nepriklausančios techninės klaidos Prekės kaina gali būti nurodyta neteisingai. Jei Pardavėjas nustato, kad Prekės kaina nurodyta neteisingai, Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją el. paštu arba kitomis komunikacijos priemonėmis (telefonu ar SMS) ir atšaukia užsakymą. Jei Pirkėjas pageidauja įsigyti tą pačią Prekę už naują teisingai nurodytą kainą, ją reikia užsakyti iš naujo.
Dėl atvirkštinio PVM taikymo
9.6. Atvirkštinio PVM mokėjimo tvarka taikoma prekėms, kurias reglamentuoja Latvijos Respublikos teisės aktai. Lietuvos įmonėms, turinčioms galiojantį PVM registracijos numerį, gali būti suteikiamos sąskaitos faktūros be PVM.
amentuoja Latvijos Respublikos teisės aktai. Atvirkštinis PVM netaikomas, jei PVM mokėtojas, pateikęs užsakymą, nemoka iš savo banko sąskaitos. Taikant atvirkštinį PVM, nuolaidos netaikomos.
10. APMOKĖJIMAS
10.1. Pirkėjas gali sumokėti už Prekes:
a) grynaisiais pinigais arba banko kortele, gavęs prekes, vadovaujantis „Apmokėjimo“ skiltyje nustatytomis sąlygomis;
b) banko pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodytą PVM išankstinėje sąskaitoje faktūroje;
c) mokėjimo (kreditine ar debetine) kortele;
d) už mokėjimą naudojantis lizingo partnerių paslaugomis;
e) tiesioginiu banko pavedimu naudojant partnerių paslaugas.
Lietuvos įmonės, turinčios galiojančią PVM registraciją, taip pat gali gauti sąskaitas faktūras be PVM.
10.2. Juridiniams asmenims patariama užsakymo informacijoje nurodyti įmonės registracijos numerį, kad būtų greičiau identifikuotas mokėjimas. Tokiu būdu užsakymas sistemoje bus greičiau patvirtintas ir jo vykdymas prasidės greičiau.
10.3. Mokėjimų gavimą užtikrina trečiosios šalys, kurios nėra Sutarties, sudarytos tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, šalys. Trečiosios šalys, turinčios teisę teikti negrynųjų pinigų mokėjimo paslaugas, yra atsakingos už Pirkėjo duomenų tvarkymą pagal asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus ir duomenų saugumą.
10.4. Jei Pirkėjas pasirenka 10.1 punkto c. ir e. dalyse nurodytą mokėjimo būdą, Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo nurodymą Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas po mygtuko „Užsakyti“ paspaudimo. Jei mokėjimo nurodymas nepatvirtinamas per nustatytą terminą, Pardavėjas turi teisę manyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti sutartį ir atšaukti užsakymą.
10.5. Pirkėjo pasirinktos Prekės rezervuojamos Pardavėjo sistemoje ir Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą:
a) kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes - 10.1 punkto b., c. ir e. dalyse nurodytų atvejų;
b) kai gaunamas finansavimo skyrimo patvirtinimas – 10.1 punkto d. dalyje nurodytu atveju;
c) iš karto po užsakymo įvykdymo, kaip numatyta 10.1 punkto a. dalyje nurodytu atveju.
10.6. Internetinėje parduotuvėje „Tax Free“ paslaugos neteikiamos.
10.7. Išsami informacija, susijusi su apmokėjimu, pateikiama skiltyje „Atsiskaitymas“.
11. PIRKĖJO PAREIGOS
11.1. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingą ir išsamią informaciją. Jei registracijos formoje nurodyta informacija pasikeičia, Pirkėjas privalo ją nedelsdamas atnaujinti.
11.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis internetine parduotuve, nekenkdamas jos veikimui ar stabilumui. Jei Pirkėjas nesilaiko šios prievolės, Pardavėjas turi teisę apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve be išankstinio įspėjimo, o Pardavėjas neatsako už Pirkėjo patirtus nuostolius.
11.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsakytas Prekes ir jas priimti pagal šiose Sąlygose nustatytas procedūras.
11.4. Nepaisant kitose Sąlygų dalyse numatytų pareigų, Pirkėjas įsipareigoja patikrinti Prekę prieš pradedant ją naudoti (įskaitant prieš surinkimą, surinkimą ir pan.) ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
11.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Sąlygose ir Latvijos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.
12. PARDAVĖJO PAREIGOS
12.1. Pardavėjas įsipareigoja:
a) dėti visas pastangas, kad Pirkėjui būtų sudarytos tinkamos sąlygos naudotis internetinėje parduotuvėje teikiamomis paslaugomis;
b) gerbti Pirkėjo privatumą, tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis tik pagal Reglamente, Privatumo politikoje ir Latvijos Respublikos teisės aktuose nustatytas tvarkas.
12.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Sąlygose nustatytų reikalavimų.
13. GAMINTOJO GARANTIJA
13.1. Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms taikoma gamintojo garantija. Garantijos informacija ir taikomos sąlygos nurodytos su Prekėmis pateiktoje gamintojo garantijoje.
13.2. Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.
13.3. Gaminio gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei gaminio eksploatavimo sąlygos nebuvo pažeistos. Prieš naudodamas Prekę, Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti Prekės eksploatavimo instrukcijas, jei tokios yra.
14. PREKĖS KOKYBĖ
14.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (teisinės kokybės garantija). Pardavėjas suteikia tam tikrą laikotarpį galiojančią kokybės garantiją įvairių tipų Prekėms, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodytos kartu su Prekėmis pateiktuose dokumentuose.
14.2. Prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio, originalios prekės gali skirtis nuo parodytų. Paskelbto produkto nuotraukos negali būti naudojamos kaip pagrindas pretenzijoms. Produktas laikomas tinkamu, jei jis atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
14.3. Pardavėjo suteikiama garantija neriboja Pirkėjo teisių, kurios nustatomos Latvijos Respublikos įstatymuose įsigyjant nekokybiškas prekes.
15. GARANTIJA IR PIRKĖJO TEISĖS NEATITINKANČIŲ PREKIŲ ATVEJU
15.1. Prekių trūkumai pašalinami, taip pat netinkamos Prekės pakeičiamos arba grąžinamos, remiantis šiose Sąlygose nustatyta tvarka ir atsižvelgiant į taikytinus Latvijos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
15.2. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl nekokybiškų arba nevisiškai supakuotų Prekių, tai gali padaryti parduotuvėje arba el. paštu info@masterfoto.lv, grąžindamas galimai netinkamą Prekę, atsižvelgdamas į tai, kad:
15.2.1. įsigytos prekės gali būti grąžintos į parduotuvę, adresu: F. Sadovnikova 39, Ryga.
15.2.2. įsigytas prekes galima grąžinti siunčiant jas į Omnivos paštomatą Katoļu iela 4, Neste paštomatas, Ryga, į parduotuvės telefono numerį 29490777;
15.3. Pateikdamas skundą, Pirkėjas privalo pateikti šią informaciją:
a) Prekės sąskaitos faktūros ir užsakymo numeris. Jei įmanoma, Pirkėjas pateikia sąskait
ą faktūrą, kad Pardavėjas galėtų kuo greičiau išnagrinėti Pirkėjo skundą;
b) nurodyti Prekės trūkumą, sugadinimo požymius arba trūkstamą dalį;
c) turi būti pateikti kiti įrodymai, pvz., Prekės nuotrauka, sugadintos vietos nuotrauka (jei tai mechaninis pažeidimas ir jį galima nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauka ir kt.
15.4. Pateikdamas skundą, Pirkėjas turi nurodyti vieną iš būdų, kaip Pirkėjas pageidauja, kad būtų išspręstas reikalavimas:
a) Pardavėjas nemokamai pašalina Prekės neatitikimą per pagrįstą laikotarpį - trūkumus, jei trūkumus galima pašalinti pagal garantijos nuostatas;
b) atitinkamai sumažinti pirkimo kainą, atsižvelgiant į Prekės nusidėvėjimą arba naudą, kurią Pirkėjas gavo naudodamasis Preke, ir kurią Pardavėjas ir Pirkėjas susitarė;
c) pakeisti Prekę į analogišką tinkamos kokybės Prekę per pagrįstą laikotarpį nemokamai, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli/nesvarbūs arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
d) nutraukti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekę sumokėtą pinigų sumą, išskyrus atvejus, kai Prekės neatitikimas yra nedidelis ir negali reikšmingai paveikti Pirkėjo galimybės naudotis Preke. Prekės neatitikimas laikomas nedideliu, jei jis nereikšmingai sumažina pagrindinių Prekės funkcijų atlikimo kokybę ar naudojimo savybes ir gali būti pašalintas nesukeliant vizualiai pastebimų Prekės išorės išvaizdos pokyčių.
15.5. Nagrinėjant skundą, atsakymas pateikiamas per 15 (penkiolika) dienų nuo skundo gavimo dienos. Jei dėl objektyvių priežasčių neįmanoma atsakyti į Pirkėjo skundą per nurodytą terminą, Pardavėjas apie tai nedelsdamas raštu informuoja Pirkėją, nurodydamas pagrįstą terminą, per kurį bus pateiktas atsakymas, bei pagrįsdamas tokio pratęsimo būtinybę.
15.6. Pirkėjas taip pat gali pasiteirauti dėl garantinio aptarnavimo klausimų telefonu +371 29490777 arba pateikdamas klausimus rašydamas el. paštu: info@masterfoto.lv.
15.7. Galimai netinkamos kokybės prekės pirmiausia pristatomos Pardavėjo garantiniam aptarnavimui. Tik nustačius, kad Prekė yra netinkamos kokybės Prekė, gali būti įvykdytas Pirkėjo prašymas dėl netinkamos kokybės Prekės.
15.8. Garantinio aptarnavimo trukmė yra nuo 7 iki 30 (septynių iki trisdešimties) kalendorinių dienų. Išskirtiniais atvejais, jei Prekės siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus kitoje ES šalyje, Prekės garantinio aptarnavimo procesas gali trukti nuo 14 iki 70 (keturiolikos iki septyniasdešimties) kalendorinių dienų, atsižvelgiant į Prekės pobūdį. Pabrėžiame, kad visais atvejais siekiame garantinio aptarnavimo procesą įgyvendinti per trumpiausią laikotarpį.
15.9. Pirkėjo asmens duomenys ir atminties kortelės negali būti įrenginiuose, kurie yra pristatomi garantiniam aptarnavimui. Pardavėjas nėra atsakingas ir nepadengia išlaidų, susijusių su įrangoje, pateiktoje garantiniam aptarnavimui, esančios informacijos atkūrimu ir atkūrimu.
15.10. Neatsiimtos prekės, perduotos garantiniam aptarnavimui, saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmojo pranešimo Pirkėjui, naudojant jo pateiktą kontaktinę informaciją (telefoną, el. pašto adresą ir kt.), kad Pirkėjas gali gauti iš garantinio aptarnavimo centro grąžintą Prekę. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių per nustatytą terminą, Pardavėjas turi teisę nebesaugoti Prekių, Prekės gali būti sunaikintos. Tokiu atveju Pardavėjas neatsako už Pirkėjo informaciją, likusią neatsiimtoje Prekėje, ir kitus Pirkėjo nuostolius, atsiradusius dėl tokio Prekės sunaikinimo.
15.11. Jei Pirkėjas (vartotojas) nustato netinkamos kokybės Prekę ir nori ją grąžinti, Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Prekės grąžinimą Pirkėjui, kompensuodamas Pirkėjui (vartotojui) Prekės grąžinimo išlaidas. Jei Pirkėjas pasirenka Prekės grąžinimo būdą, kuris skiriasi nuo Pardavėjo siūlomo grąžinimo būdo, dėl kurio patiriamos neproporcingos ir didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių Prekių grąžinimo išlaidų.
15.12. Siekdamas pašalinti trūkumus, pakeisti ar nutraukti Sutartį, Pirkėjas privalo pristatyti Prekę Pardavėjui savo sąskaita, jei Prekė yra stambiagabaritė ir sveria daugiau nei 10 kilogramų. Jei Pirkėjas atsisako pristatyti prekes, Pardavėjas turi teisę pristatyti prekes pats arba padedant trečiajai šaliai, tačiau Pirkėjo sąskaita. Tokiu atveju Pirkėjas įsipareigoja kompensuoti Pardavėjui Prekės grąžinimo išlaidas, kurias Pardavėjas patyrė dėl Prekės pristatymo Pardavėjui, per 3 (tris) darbo dienas nuo dokumento, patvirtinančio išlaidas, gavimo dienos.
16. ATSAKOMYBĖ
16.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, pateiktų duomenų teisingumą pirkimo formoje. Pirkėjas prisiima atsakomybę už pasekmes, kilusias dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidų ar netikslumų.
16.2. Pildydamas pirkimo formą internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jei internetinėje parduotuvėje teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, kurie prisijungė prie internetinės parduotuvės naudodamiesi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas tokius asmenis laiko Pirkėju, o Pirkėjas atsako už visus tokių trečiųjų asmenų veiksmus, atliktus internetinėje parduotuvėje.
16.3. Pardavėjas, tiek, kiek tai neprieštarauja taikomiems teisės aktams, atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, nepaisydamas Pardavėjo rekomendacijų ir savo pareigų, nesusipažino su šiomis Sąlygomis, šia Privatumo politika ir kitais Sąlygose nurodytais dokumentais, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
16.4. Pirkėjas privalo užtikrinti saugų savo prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų saugojimą ir jų neatskleisti, taip pat užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik pats Pirkėjas, taip pat neperduoti ar kitaip nesudaryti galimybės kitiems asmenims susipažinti su
šiais duomenimis ar jais naudotis. Jei įtariate, kad prisijungimo duomenis galėjo gauti kitas asmuo, apie tai turite nedelsiant pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo duomenų pažeidimą arba atskleidimą internetinei parduotuvei. Visi veiksmai, atlikti naudojant Pirkėjo identifikacijos kodą, laikomi Pirkėjo atliktais veiksmais, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
16.5. Šalys atsako už Sutarties, sudarytos naudojantis internetine parduotuve, pažeidimą pagal Latvijos Respublikos teisės aktuose nustatytą tvarką.
16.6. Tuo atveju, jei Pardavėjas pažeidžia šių Sąlygų sąlygas, jis atsako už žalą ar nuostolius, kuriuos patyrė Pirkėjas, kaip numatomas šių Sąlygų pažeidimo pasekmes. Žala ar nuostoliai laikomi numatomais, jei tai yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba jei Pardavėjas ir Pirkėjas žinojo apie tokią žalą ar nuostolius sudarant Sutartį.
16.7. Pirkėjas įsipareigoja savo rizika naudoti Prekes pardavimui komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, o Pardavėjas neatsako už bet kokį prarastą pelną, verslo nuostolius, sutrikimus ar nuostolius, susijusius su prarastomis Pirkėjo verslo galimybėmis.
16.8. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių svetainėse pateiktą informaciją, net jei Pirkėjai patenka į šias svetaines naudodamiesi Pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikta nuoroda.
17. ĮVYKIAI UŽ PARDAVĖJO KONTROLĖS RIBŲ
17.1. Pardavėjas neatsako už Sutarties neįvykdymą ar pavėluotą vykdymą ar bet kokias Sutartyje nurodytas prievoles, jei toks neįvykdymas ar delsimas atsirado dėl force majeure aplinkybių.
17.2. Įvykus įvykiui, nepriklausančiam nuo Pardavėjo kontrolės, ir kuris turi įtakos tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:
a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją; ir
b) Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymas bus sustabdytas, o įsipareigojimų vykdymo terminas bus pratęstas laikotarpiu, lygiu įvykio, nepriklausančio nuo Pardavėjo kontrolės, trukmei. Jei įvykiai, nepriklausantys nuo Pardavėjo kontrolės, turi įtakos Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas susitars dėl naujos pristatymo datos po Pardavėjo įvykio, nepriklausančio nuo Pardavėjo kontrolės, pabaigos.
18. INFORMACIJOS SIUNTIMAS
18.1. Terminas "raštu", naudojamas Sąlygose, taip pat apima el. laiškus.
18.2. Pirkėjas, norėdamas susisiekti su Pardavėju raštu arba kai Sąlygose numatyta Pirkėjo pareiga susisiekti su Pardavėju raštu, siunčia Pardavėjui el. laišką adresu info@masterfoto.lv arba įprastą laišką adresu SIA „Master Foto“ adresu F. Sadovnikovo g. 39, Ryga, LV-1003. Pardavėjas informuos Pirkėją raštu apie pranešimo gavimą (dažniausiai el. paštu). Procedūra, kaip Pirkėjas gali susisiekti su Pardavėju dėl atsisakymo teisės naudojimosi ir atsisakymo nuo Sutarties, numatyta šių Sąlygų 7 punkte.
18.3. Pardavėjas siunčia visus pranešimus Pirkėjui el. pašto adresu, nurodytu Pirkėjo pirkimo formoje.
19. KITOS SĄLYGOS
19.1. Kiekvienai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarytai Sutarčiai taikomos šios Sąlygos kartu su Sąlygose aiškiai nurodytais dokumentais. Bet kokie nukrypimai nuo šių Sąlygų galioja tik tuo atveju, jei jie padaryti raštu.
19.2. Pirkėjas, atsižvelgdamas į Latvijos Respublikos teisės aktus, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos kokybės Prekėmis. Nė vienas iš šių Sąlygų punktų neturi būti aiškinamas taip, kad apribotų ar suvaržytų tokių teisių įgyvendinimą.
19.3. Pardavėjas turi teisę perduoti savo teises ir įsipareigojimus pagal Sutartį trečiajai šaliai ar asmenims, tačiau tokių teisių ir įsipareigojimų perdavimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms ir Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Sąlygas. Tokiu atveju Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas informaciją apie perdavimą internetinėje parduotuvėje.
19.4. Pirkėjas neturi teisės perduoti visas ar dalį teisių ar įsipareigojimų, kylančių iš šių Sąlygų, trečiajai šaliai ar asmenims be rašytinio Pardavėjo sutikimo.
19.5. Jei teismas nustato, kad bet kuris iš šių Sąlygų punktų yra neteisėtas, negaliojantis ar neįvykdomas, kitos Sąlygų sąlygos lieka galiojančios ir taikomos visa apimtimi. Bet koks šių Sąlygų punktas, kuris pripažintas neteisėtu, negaliojančiu ar neįvykdomu tik iš dalies arba tam tikru mastu, išlieka galiojantis tiek, kiek jis nebuvo pripažintas neteisėtu, negaliojančiu ar neįvykdomu.
19.6. Šios Sąlygos ir šių Sąlygų pagrindu šalims taikomi santykiai (įskaitant Sutarties sudarymo, galiojimo, taikymo ir nutraukimo klausimus) reglamentuojami Latvijos Respublikos teisės aktais, ir jie aiškinami remiantis Latvijos Respublikos teisės aktais. Visi ginčai, kylantys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, įskaitant Lietuvos pirkėjus, sprendžiami Latvijos teismuose, vadovaujantis Latvijos Respublikos teisės aktais.
19.7. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar pretenzija, kylantis iš šių Sąlygų arba su jomis susijęs, jų pažeidimas, nutraukimas ar galiojimas, galutinai sprendžiamas Latvijos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
19.8. Ginčai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami abipusių derybų būdu. Jei Pardavėjas atsisako patenkinti Pirkėjo skundą arba Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo siūlomais sprendimais ir nustato, kad jo teisės ar interesai buvo pažeisti, Pirkėjas gali pateikti skundą Vartotojų neteisminio ginčų sprendimo komisijai, esančiai Brīvības iela 55, Ryga, Latvija, LV-1010, kuri sprendžia vartotojų ginčus (daugiau informacijos apie ginčų sprendimą rasite http://www.ptac.gov.lv/lv).
19.9. Be to, Pirkėjas gali naudotis elektronine ginčų sprendimo platforma (ODR), siekdamas išspręsti ginčus dėl prekių ar paslaugų, įsigytų svetainėje. Daugiau informacijos http://ec.europa.eu/odr.