Latvijos Respublikos Ministrų kabineto 2002 m. gegužės 30 d. nuostatose Nr. 207 "Nuotolinių sutarčių reglamentavimas" numatyta, kad klientas turi teisę atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų ir grąžinti įsigytas prekes atgal į internetinę parduotuvę.

 

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12 straipsnį, "Atsisakymo teisė yra vartotojo teisė vienašališkai nutraukti sutartį (atšaukti užsakymą), be jokių baudų ar kompensacijų už nuostolius."

 

1. Teisė grąžinti prekę galioja, jei:

   - Prekė grąžinama kartu su bet kokiu pirkimo įrodymu ir jos garantiniu talonu;

   - Pakuotė yra nepažeista ir pati prekė nėra sugadinta;

 

   Įspėjimas! Jei atlikote specialų pirkimą ir gavote sąskaitą, kurioje nurodyta, kad sumokėję neturite teisės grąžinti prekių, tuomet grąžinimo politika negalios. (Daugiau informacijos rasite čia, p.18.)

 

2. Turite teisę atsisakyti prekių pristatymo metu, jei:

   - Prekė yra sugadinta arba jos pakuotė yra pažeista, arba jei prekės išvaizda ir pakuotė neatitinka to, ką užsisakėte.

 

3. Atsisakymo atveju prekę galima grąžinti:

   - Mūsų biure, esančiame Firso Sadovnikovo g. 39, Rygoje, darbo dienomis nuo 10:00 iki 18:00. Klientas privalo padengti visas grąžinimo išlaidas.

   - Omniva arba Venipak paštomatais, esančiais Neste degalinėje, Katoļu g. 4, Ryga, LV-1003.

 

4. Daugiau detalesnės informacijos apie vartotojų teises ir jų taikymo tvarką galite rasti kodekse arba PTAC.

Svarbu: Bet kokie grąžinimai – nesvarbu, ar tai remontas, garantinis aptarnavimas, keitimas, ar prekių grąžinimas dėl atsisakymo nuo pirkimo – turi būti atliekami kliento sąskaita. Klientas grąžina prekes į parduotuvę savo sąskaita, naudodamasis kurjerių paslaugomis, per paštomatą arba pristatydamas prekes asmeniškai, net jei grąžinimas atliekamas iš Lietuvos.